Subject: 11240 Tõdva-Hageri tee – 11243 Kiisa jaama tee ristmik
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 14:57:01 +0300

Tere Rauno Rämman!

Küsime teilt täiendavalt, et kas teil oleks võimalik paigaldada tavaliste
ülekäiguradade märkide asemele rohkem silmapaistvamad neoonservadega
ülekäiguraja märgid?

Samuti, kas teil oleks võimalik paigaldada enne ülekäigurada ca 25m
kaugusele hoiatusmärgid lm 171 „Ees on reguleerimata ülekäigurada“ või lm
172 „Jalakäijad“, mis hoiatab lähenemisest teelõigule, kus jalakäijad
ületavad sõiduteed, liiguvad sõiduteel, aga ka selle ääres?

Jutt on endiselt 11240 Tõdva-Hageri tee – 11243 Kiisa jaama tee ristmikul
asuvast ülekäigurajast.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

 <http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 19. september 2024 10:02
Adressaat: Kalev Eensaar <[email-masked]>
Teema: Vastus päringule

Tere

Täname pöördumast. Parandame antud ülekäiguraja nähtavust läbi teemaa
piirides oleva haljastuse kärpimise. Lisaks tõstame ülekäiguraja märgid
sõiduteele lähemale, kergliiklustee ja sõidutee vahel oleva eraldusriba
peale. Need meetmed muudavad kindlasti teeületuse märgatavamaks ja
ohutumaks, ülekäiguraja asukoht on hetkel jalakäijate liikumise
perspektiivist õiges asukohas. Antud Transpordikoridori on mahutatud 1+1
sõiduradadega tee, eraldiseisev jalg- ja jalgrattateede võrgustik ning
sadevete äravoolusüsteemid. Pöörderajad ei mahu antud tee koridori

Lugupidamisega

<file:///C:/Users/RAUNO~1.RAM/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_imag
e001.jpg> Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.